pondělí 6. prosince 2010





Ušila jsem Kubovi na Vánoce pejska...a jsem hrozně zvědavá, jak se na něj bude tvářit....

8 komentářů:

  1. Milá Jani, jdu ti okomentovat a pochválit, co jsem nestihla - nejdřív Kubíčka, nádherné fotky, roste nějak hrozně rychle :O), ptáčky i pejska, budete to určitě hodně oblíbená hračka a pomerančová marmeládka, mňam!
    Měj se moc krásně a užívej advent, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,
    Kubíkovi se bude určitě pejsek líbit!!
    Je krásný - moc se Ti povedl.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Jé holky děkuji, hned se mi zvedla nálada. krásný večer. jana

    OdpovědětVymazat
  4. Jak jsi to dokázala ušít? jsi fakt šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  5. střih mám z časopisu marina:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, věř tomu že bude nadšenej... já vždycky když něco vytvořím, tak slyším, jen mami to je krásný to si beru :-) to bude moje. A i když třeba nejsem se svým výtvorem až tak spokojená, vždycky mi to dodá plno energie a zahřeje u srdíčka.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. JANIČKO, PEJSÁČEK JE MOC POVEDENÝ. KRÁSNĚ UŠITÝ, URČITĚ BUDE RADOST VELIKÁ.
    PĚKNÉ A POHODIČKOVÉ PŘEDVÁNOČNÍ DNY. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. to je super krasne! ta bodka v kombinacii s ruzami nadhera!!!


    www.juliettefashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat