čtvrtek 24. února 2011



Venku mrzne až praští, tak aspoň pořádně horkou zelňačku...(chtěla jsem ji efektně vyfotit, když byl plnej talíř, ale nějak jsem se zapomněla a málem ji celou snědla.) Je fakt dobrá. Teda byla:-)

6 komentářů:

  1. ... moje řeč... o víkendu jsem byla sama doma, tak jsem si jí navařila pěknej kotel ... velká mňamka, kterou nikdo další v rodině neocení... ta tvoje Jani vypadá moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,
    my ji máme taky moc rádi!!
    (tedy já asi nejvíc - jako Věrka!!)
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, i já se hlasím do klubu zelňačka! Tedy předsedat by mu mohla naše Terka - navařím kotel, ona jí a jí, mručí blahem a hořekuje, že jí bude špatně (po tom množství se ani nedivím :O))
    Ještě chci moc pochválit nejen podsedák, ale i asi linoryt nad ním!
    Pohodové odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. OK. Jdu do sklepa pro zelí... :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Od včerejšího večera, když jsi o zelňačce mluvila, mám na ni chuť. A teď ještě větší!

    OdpovědětVymazat
  6. No jo, už není, bohužel...a to já zas tak polívková nejsem.

    OdpovědětVymazat