pondělí 21. listopadu 2011




Před několika měsíci jsem začala háčkovat polštář. Vydržela jsem u toho asi tři večery a pak jsem ho odložila s tím, že si dám chvíli pauzu. A pauza se protáhla...Takto je rozděláno víc věcí...Mám prostě ráda rychlé výsledky(To už jsem párkrát říkala, že:-))...Ale o to víc mě potěšilo, když jsem včera večer uznala, že těch pár měsíců občasné práce se vyplatilo a polštář se nakonec dočkal svého dokončení. Recyklace starého prostěradla, duté vlákno jako výplň, z druhé strany háčkovaného povlaku starší bavlněná modrobílá látka....a zapínání na zip. Finále už bylo přesně v mém stylu, rychlé. Hurá. Zatím putoval polštář ke Kubovi do postýlky. Sice je spíš dekorační než na spaní-hodně jsem ho nacpala- ale, že mu to tam sluší:-)

5 komentářů:

  1. Jani,
    sluší a moc :-)
    No ,mě se zdá, že máš rychlost v tvoření přímo závratnou ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. I mě fascinuje,kolik toho stihneš vyrobit...

    P.S.Polštář se Ti moc povedl,zdravím B.

    OdpovědětVymazat
  3. To je postýlka, tam se musí chrupat!
    Polštářek se ti moc povedl, Jani!
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. polstarek je dost povedeny, ja mam obcas chut hackovat, je to zase jiny relax :o) ale taky musi to byt rychle, takze v mem pripade oblecky pro panenky jsou idealni :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý barvy. Moc se povedl!

    OdpovědětVymazat