čtvrtek 24. listopadu 2011




Už nějakou dobu plánovaná  a slibovaná čepice pro Kubíka. Včera kolem oběda dorazila nová Marina a v ní střih na ušanku. Večer stačila půl hodinka a bylo hotovo. A dneska ráno jsem tiše zuřila, když jsem Kubovi nemohla čepici nasadit. Nějak mu asi povyrostla hlava. Takže jsem malinko párala...a i tak už teď vím, že tato čepice poputuje za někým menším a já se budu muset pustit do další. Ale to až o víkendu. Za pár hodin totiž odjíždíme s Jiříkem do Valtic, Kubulu odkládáme u prarodičů a budeme si užívat víno a jeden druhého. Ani nevíte, jak dlouho se už na to těším. Tak krásný zbytek týdne a opatrujte se:-)

9 komentářů:

  1. Jani,
    Kubíček je úplný letec :-)
    Tak si ty volné chvíle užívej plnými doušky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, moc pozdravuj Jirku i od Ladi, užijte si vína a blízkost, tak mě napadá, neříkalas něco o dvouletým rozdílu mezi dětma???:)) pssst! pa:)

    OdpovědětVymazat
  3. Oli, říkala, ale vzhledem k tomu, že si to druhé dává načas, tak já si dám zatím víno:-) taky pozdravuj doma.pa
    Ilono, děkujeme:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, taky jsem si říkala, že je ta čapka Kubíkovi taková pomenší, ale pěkná teda je, to jo. a hezky si to užijte. Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Tá je suprová a náramne mu pojde k tej šále! Krásne si to vymyslela i ušila, Jani! A pozerám, žeby ste riešili podobný problém ako my s prckom? Ani k nám sa tomu druhému akosi nechce :(

    OdpovědětVymazat
  6. Máš to moc povedené a malému moc sluší. S šálku perfektní kompletek....:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásná čepička. Někomu menšímu určitě udělá radost, i když Kubíkovi také docela sedí :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky, už mám ušitou druhou verzi, ale ta je Kubovi malinko volnější, tak do ní musí asi dorůst.-)

    OdpovědětVymazat