čtvrtek 1. prosince 2011




Háčkovaná čepice té správné barvy do podzimní plískanice. Doma mi ji krade Kuba, na ven je jen moje:-)

7 komentářů:

  1. Jani, seš šikulka a tvoje oblíbená barva, super. Ať tě hezky hřeje.Majka

    jo a tašku mám hotovou, jen chybí ucha, měla jsem málo rifloviny, tak musí počkat.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, čepice sluší, mooc, barva je také super, šikula. ZdravíM.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, mám doma podobnou ze sekáče, ale ta tvoje je hezčejší!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, čepice je moc hezká .. ale Ty kráááásná !
    El.

    OdpovědětVymazat
  5. A jéje, putovní čepička! Ale sluší vám oběma! A moc!
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, děkuju..
    El, asi prasknu pýchou:-)
    Majko, tak to gratuluju...hlavní je, že ses do toho pustila...

    OdpovědětVymazat