neděle 27. května 2012


Dneska trošku nesourodá koláž zážitků z posledních dnů. Miluju jahodové koktejly, pokud možno v kombinaci s banánem...Objevila jsem netušená zásoby jahod v mražáku a tak si s Kubou dopřáváme:-) Došitá taštička ke kabelce, nádherné růže od Jiříka k svátku a konečně, mnou tolik očekávaná, nová kuchařka...od které jsem dneska nebyla schopná odtrhnout oči. Je naprosto famózní. A jak se máte vy?

7 komentářů:

  1. po té kuchařce moc toužím, snad si na ni ušetřím. Krásné obrázky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jůva, dostala jsem chuť na kokteil :-) A ta kuchařka mě potěšila, paní Ditu mám ráda ještě z Apetitu, děkuji za tip. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, sleduji ji už od Apetitu a její recepty mi zatím vždycky fungovaly...

      Vymazat
  3. Jani,
    Koláž uplynulých dní je krásná, potěší všechny smysly ;-)
    Pro mě je určitě NEJ ten první obrázek !
    Moc DĚKUJI , sada je nádherná :-)

    OdpovědětVymazat
  4. z kuchařky už jsem dělala housky!! skvělé ale rychle zmizí :-)). A pak cibulový dip !! a ten je super !

    OdpovědětVymazat