úterý 17. července 2012



Sice jsem si na chalupu brala šicí stroj s tím, že musím dodělat pár restů, ale že budu opravdu šít, mě ani ve snu nenapadlo. Jenže stačilo, aby pár dnů pršelo a tak jsme mimo pláštěnek a gumáků zalezlí u krbu a u pohádek...a hádejte, já u stroje:-) Vznikla toaletní taštička, která bude jako dárek...ale už teď vím, že budu muset ušít ještě jednu i pro nás...přesně tahle cestovní velikost nám totiž doma chybí. A abych zdokumentovala i ty nedeštivé chvíle....Kuba dobyvatel....Tak krásný úterní večer.

2 komentáře:

  1. Kabelka je super, myslím, že bychom také takovou potřebovali :-D Ale my bychom potřebovali dvě. Jednu na klučičí věci a jednu pro mě s partnerem:-)Ani mě nenapadlo, že by se dala ušít :-O
    Krásný večer!
    Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,pěkná "toaletka". A Dalí mi taky voní :-).Pohodové dny přeju, Martina

    OdpovědětVymazat