čtvrtek 9. srpna 2012






Došito. Mám rozpíchané prsty, bolí mě záda....ale mám takovou radost. A jak to vypadá, tak i Kuba. Celé odpoledne mi pochoduje po chalupě a prozpěvuje si něco jako: " Kuba má deku, novou deku, moje deka".... A ještě mě napadá spoustu dalších důvodů k radosti, třeba že nás po 14 dnech navštívil modem a tak bude dnešní příspěvek podstatně rychlejší a bohatší na fotky...
Nikdy by mě nenapadlo, že mě bude bavit šít deky...přišlo mi to neuvěřitelně zdlouhavé, pracné a nudné. Ale zjevně jsem se mýlila a to je dobře. Protože taková hotová deka vypadá zatraceně dobře...a když k tomu ještě zahřeje...Mějte hezký večer.

9 komentářů:

  1. Je krásná Jani, Kubík se má:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,
    je nádherná !:-)
    Také bych ráda v nejbližších dnech s pomocí šikovnější švadlenky jednu premiérovou klučičí pro mimi ušila ;-)
    Mohu se zeptat na rozměry této i té předchozí holčičí ?
    Díky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tato je zhruba 110x160 cm a ta holčičí byla plus mínus 100x120 cm. Už se těším na to, co ušiješ:-)

      Vymazat
  3. Je moc krásná a je vidět, že nový majitel je s ní nadmíru spokojený. To je hlavní....udělat radost.....:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá úžasně....možná se do nějaké také pustím.Potřebuju holčičí do kočárku takže bych zkusila maličkou a k tomu pak velikou:-)))pro tu naši princeznu...než kupovat což je rychlejší...ale šité jsou moc krásné...jen tak dál hrozně ráda se dívám jak ti jdou z pod rukou krásné věci:-))))lucka

    OdpovědětVymazat
  5. krásná deka, krásný blog ;o)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat