neděle 7. října 2012

Narozeninový...



Slavili jsme Jiříkovy narozeniny. Bylo to moc fajn, sice jsme nebyli v plném počtu, ale i tak! Mám hrozně ráda rodinné oslavy. Upekla jsem jako každý rok čokoládový dort. Bez toho si to už ani neumím představit. Je naprosto bezkonkurenční. Recept mám odtud. Tak vzhůru do nového týdne:-)

10 komentářů:

  1. Mandličky ..... a ten podnos je boží ... krásná oslava ... škoda, že u mne po babičce nic nepřistane ...

    OdpovědětVymazat
  2. Váš blog jsem objevila nedávno a moc se mi u vás líbí! V šití nejsem takový profík jako vy, ale inspirací u vás nacházím dost. A čokoládový dort pečeme stejný :) je opravdu nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, dort vypadá k nakousnutí:-) Jen by mě zajímalo, co je to cukr muscovado? To jsem nikdy neslyšela....kde se to dá sehnat, příp. co místo toho?
    Díky za radu.
    Jinak, až porodíte a zase zasednete ke stroji,budu se těšit na ty toaletní taštičky:-)
    Kabelka stále slouží a je parádní...jen ji asi budu muset konečně vyprat...:-D
    Katka z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katko, muscovado je přírodní cukr, používám místo toho třtinový-ale tentokrát jsem ho doma neměla, tak jsem ho vynechala úplně, jen jsem trochu přidala toho normálního krupicového,ale celkově dávám cukru míň, dort je sám o sobě dost sladký...:-)
      Jinak ohledně taštiček jsem se schválně zatím neozývala, tři naráz, to bych teď asi nezvládla. Sice šiju jak o život, ale spíš chci smést ze stolu všechno, co mám rozšito...Mějte se fajn.J.

      Vymazat
    2. Díky za radu ohledně cukru, dort musím brzy vyzkoušet...maminka bude mít narozeniny, tak to bude dobrá příležitost:-)
      Ještě musím na sebe prásknout, že háčkuju jako o život. Díky moc za inspiraci, co na mateřské kromě malého obchůdku a vedení Sokola pro děti, ještě dělat :-D Nejsem teda tak šikovná jako vy, ale čepice už mají obě děti a děti od sousedů taky;)
      Co se taštiček týká - v pohodě, já na ně tolik nespěchám...hlavně ať v pohodě porodíte a miminko je usměvavé a zdravé...
      Tak se zatím mějte krásně, K.

      Vymazat
  4. Jani, už dlouho obdivuju u tebe ten dort. Teď mám příležitost a chci ho upéct k narozeninám příteli. Akorát jsem trochu zmatená jak je diskuze pod receptem a proto se chci zeptat, jak velkou používáš formu? Mám průměr formy 24 cm, nerada bych aby mi to přeteklo. Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, formu mám myslím dokonce menší, takže by přetéct neměl.....Držím palce!

      Vymazat
    2. Děkuji. Forma stačila, vypadá to pěkně. Jdu na polevu :)

      Vymazat
    3. Dort byl skvělý, povedl se a pořád jsem si musela přidávat. Díky za inspiraci :)

      Vymazat