úterý 11. prosince 2012

Vánoce do modra...





Pokračování vánočních dekorací. Kytka na knihovně a ušité ozdoby. Stromeček plánuju víc do tyrkysova...ale uvidíme, jak se to vyloupne. Místo toho, abych víc odpočívala, jsem si v nějakém pomatení smyslů nabrala ještě zakázku na kabelku, která by měla být do soboty hotová....No, jsem na sebe opravdu zvědavá. Mějte krásný zasněžený den, já jdu venčit smečku.
P.S. Uměl byste někdo vysvětlit osmitýdennímu dítěti, že v noci se spí?

11 komentářů:

  1. :) cha, tak to přeju pevné nervy při vysvětlování, třeba to zabere a vy se vyspíte ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, já to prvorozenému vysvětlovala 5 měsíců, ale v sedmi letech, už to chápe... Pevné nervy, kdybych měla s odstupem času něco udělat jinak, začala bych u sebe, snažila bych se být víc v klidu a brát všechny ty úkony kolem s nadhledem, možná bych se nesnažila za každou cenu jen kojit, protože je všude napsáno, že je to to nejlepší. Až u druhého jsem slevila a spala od dvou měsíců celou noc, moc mě to mrzelo, ale smířila jsem se s tím, že nejsem kojící typ.
    Šité ozdoby jsou krásné, loni jsme měli v těchto barvách stromeček a asi pojedeme ve stejné koleji i letos.
    Příjemné adventní chvilky přeje M.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer, nemám vnoučátka a od narození dcery už taky utekl nějaký čas...ale v práci zrovna probíráme tyhle věci, přibývají vnoučata...Dětičky spí líp pevně zavinuté=pocit bezpečí, prý měly v mámě málo místa a to jim ve velikém světě chybí, nebrečí z hladu, ale spíš z nadbytku volnosti a zimy...od dětské miminkovské sestřičky v nemocnici=dcera kolegyně. Když jsou děti neklidné a moc brečí a nespí, daj je do klasického povijanu=rychlozavinovačka např a převážou a děti víc spí. Nevím, je to pro mě odposlouchané, ale za zkoušku to stojí. Naše mladá kolegyně má 20ti denní holčičku, do dvou hodin v noci jí nosila po bytě a malé asi byla zima...teď prý spí....Děti mají ,respektive nemají, termoregulaci jako starší....tak dříve vychladnou a mají pocit strachu??? Nevím...Na druhou stranu už nikdy nebude mít máma k dítě blíž a nebude tak jen "její". Všechno tak rychle letí,jednou i na tohle budeš myslet JEN s láskou....hihihi....jednou....Dobrý den, dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krásná dekorace.
    No Marvael má pravdu. Občas opravdu má prcek hlad a mlíčko nestačí. Já obě děti dokrmovala, protože bylo málo a obě od cca 6 týdnů spali krásně a budili se tak jednou za noc. Max. 2x, ale to nebylo tak často.
    Nebo má prcek přehozený den a noc.To prej se někomu občas stává. Přes den spí a v noci pak řádí.
    Přeji pevné nervy a ono se to zlepší.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, máš můj obdiv :-O. Já nezvládám vůbec nic! No moje Anežka (3měs) jestli naspí všehovšudy 10h za celý den - méně než moje dvouletá dcerka :-(. Už nevím, co mám dělat..na všechno jsem rezignovala - zvládám jen uvařit, vyprat a vyžehlit - občas něco poklidit :-D. Předpokládám, že to je kojením..u prsa se vzteká..nevím, Andulka toho taky moc nenaspala, takže mi to přijde jako normální stav :-D...ale v noci spí...tudíž moje rada: Jani..mám ji v posteli a pořád kojím....no takhle mi spí :-D. Ale asi by pomohlo ji nafudrovat z lahvičky..třeba odstříkaným mlékem, ale na to jsem moc lína :-) Přeji pevné nervy, ono se to určitě spraví! S pozdravem Veronika Macháčková

      Vymazat
  6. Jani, ta váza je úžasná! moc se ti povedla!
    Drž se, Eminka se určitě naučí spát i po tmě, neboj!
    Pohodové dny přeju, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ozdobičky krásné.A s Emou? jak to tu tak čtu tak každé dítko je jiné,ale co mám ted kolem miminka kamarádek tak všude stejné at jim je pár dnů nebo měsíců...v noci si říkají o své a mami starej se když nespím já tak taky nespi:-)))ale nezbývá než věřit že se vše spraví:-)))u nás jíme přes noc momentálně po 2h a přes den krásně vydrží i 4h bez jídla...uvidíme kdy se to zlomí.Hodně sil a ať všechny chmury napravuje smích a rozzářená očka Tvých dětí:-)))já si říkám, že už to je třeba naposledy kdy mám tak malé miminko tak se snažím užívat co nejvíce.Hezké předvánoční dny Lucka

    OdpovědětVymazat
  8. hmm, site ozdoby jsou moc pekne, banka z kytickate latky je fakt kouzelna, cela vaza taky! a k miminku - drzim pesti, musi to byt strasne narocne.. nam dobre fungoval bily sum (meli jsme miniaturni porouchane radijko, ktere jsme jen zapli a za chvili klid.. a taky obcas zavinovacka, mela jsem merino a podle dr. karpa jsme udelali uzlika mazlika :) zachranilo mi to uz nejak treti noc v porodnici, nebyly nam schopny poradit ani sestry, pak jsem vytahla pc, nasla si postup na jutubu a nastal KLID (na ty tri, max ctyri hodky do dalsiho kojeni :)). nicmene pak prisly zuby.. a to uz me zachranovalo jenom nositko. preju hodne sil a at brzy najdes tu spravne fungujici fintu!

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, naprostá nádhera, těším se na ten stromeček... Naše děcko zase nespí přes den, ale v noci "jak zabitá", už vstává jen jednou kolem 4-5. V noci toho ale moc neudělám:-(... Stejně máš můj obdiv!

    OdpovědětVymazat