pátek 22. února 2013

Modrobíle


Do modra. S puntíky. Na přání pro jednu virtuální kamarádku. Do krásného modrobílého bytečku. Jsem zvědavá, jak to tam bude krabicím slušet.

13 komentářů:

  1. Tak to ti teda pěkně děkuji - už zase přemýšlím na tím, jestli já přece jen "nutně nepotřebuju" modrotiskový ubrus do kuchyně ... :o)
    Je to krásné!
    Většejší i menšejší punťové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo to znám, nejraděj bych měnila barvy v kuchyni ob den, když tak koukám na všechny ty blogy....to je mor, co

      Vymazat
  2. Juva! Moc se těším!:-) A určitě se pochlubím, jak jim to u nás sluší;-). Děkujiii!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Reaguji na Rosinku, myslím, že modrotisk je nějak v této době zapomínaný. Nebo ne?
    A přitom taková krásná česká prácička...Obývací pokoj mám do modra, závěsy (šály) např.z 30 let staré lůžkoviny, že bych zakoupila pár metrů českého modrotisku...
    Jani, modrá je dobrá, srdce se směje :) VOKOPKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, u nás máme naštěstí na modrotisk mou maminku....a její chaloupku. tam je všechno do modrobíla.

      Vymazat
  4. Určitě bude, jsou moc pěkné! Krásný víkend, J.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný večer přeju:)Jak jsem nedávno psala, inspirovala jste mě k objednání časopisu Bellet fabrics-/zatím se jen kochám a studuju/, ale moc se mi líbí vaši medvědi.Tak jsem zkusila jednoho ušít pro svoji 2,5letou holčičku...no není to tak jednoduché-povedla se mi myš..:)Jen jsem se chtěla zeptat-ručičky a nožičky máte přišité pak ručně k tělu?A tělíčko,když jste vyplnila,sešila malý otvor ručně-ve kterém místě?Já dole a zadek chudák je do špičky:)
    Jinak sekáče miluju a mám doma několik super věcí-nejen na nošení,ale i na použití dále.
    Puntíkované košíčky-skvělé:)
    Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, medvěda sešívám ručně.... Zvlášť nejdřiív zašiju plnící otvory a potom teprve přišívám k tělíčku- to většinou plním otvorem na zádech...tak hodně Štětí při šití a ať se daří:-))

      Vymazat
  6. je to pěkné! miluju modrobílou kombinaci. určitě moc potěší. všechno tady máte krásně ušité a nejkrásnější jsou děti! tak ať se dobře daří :)

    OdpovědětVymazat
  7. tohle je teda jak z meho snu! taky mame hodne modre, ale uz jsem koukala i u oringle, budou se tam nadherne vyjimat ,) moc povedene, jani!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup ke stroji, krabice jsou za chvilku a na roubence jim to bude strašně slušet.-)

      Vymazat