pátek 15. března 2013

Šály


Jarní šály. Růžová pro mě, šedá pro mého muže. No, možná ji nedostane...uvidíme:-) A kytičková látka na halenku pro Emu. Včerejší pětiminutový nákup v metráži. Během kterého mi Kuba dvakrát odešel pryč z obchodu a Ema ječela jak siréna. Ne vždy to funguje. Ale to bychom se asi jinak unudili, že:-) Mějte krásný víkend, já se zabalím do své nové šály, slunečních brýlí a budu předstírat, že už je jaro. (V Olomouci mrzne....)

12 komentářů:

  1. Moc pěkné, všechno! Smím se zeptat, z jakého materiálu šály děláte? Bavlna nebo něco lehčího? A nákupy s dětmi bývají opravdu zážitek, ale pravda, jinak by to byla nuda! Pěkný den:) p.s.Nevím, jestli v Brně taky mrzne, ale my dnes venku teda málem umrzly, takže jaro vítej:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto jsou z tenkého úpletu...ale na léto to bude chtít spíš něco ještě lehčího....

      Vymazat
  2. Šálky jsou krásné ! Obě ! Já bych se řídila heslem "Nedám!" ;-)
    K slunečním okulkách by se mi teď jedna šikla, a ani předstírat bych nemusela... jaro je tu :-)
    Krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Šály jsou krásné! tady taky mrzne - tak bych se nejspíš zachumlala do obou dvou ;-)
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Kde že je to jaro? Tady pod Řípem teda rozhodně ne, my tu vidíme sníh dvakrát do roka asi 2 hodiny než stihne roztát a to je právě teď. Byla jsem chvíli venku a pracky mi málem umrzly. Ale šálky jsou krásně, kdybych takovou měla, tak v ní teď tady sedím. Jaru zdar a nashle K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u nás přece :-) Krapet vám ho tam nahoru posílám !

      Vymazat
  5. Super, ještě že jsem s tebou nešla, to bych utratila zbytek rodičáku;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že jsem měla tak málo času, jinak by to dopadlo podstatně hůř. Mají opět zlevněných snad milión věcí....

      Vymazat
  6. Občas nakupujem podobne ako ty a to mám už pubertiakov. Stačí, keď idem s nimi na nákup oblečenia a mala by si počuť tie komentáre okolo toho... Ale tebe sa podaril krásny nákup, perfektne zladené šatky k látke, už z nej vidím letnú sukienku... prípadne nejakú tašku... u nás momentálne svieti slniečko, ale fest mrzne, tak všetci sedíme doma ... Pekný víkend Lenka.

    OdpovědětVymazat
  7. Už se taky nemůžu dočkat až z té látky něco vytvořím. Jen toho času je nějak pomálu....

    OdpovědětVymazat