neděle 12. května 2013

Samy doma


Neplánovaně jsme zůstaly v sobotu ráno samy doma. Chlapci nám odjeli na rychlo na víkend do Jeseníku a tak jsme si to s Emou užily. Nebo spíš jsem si Emy užila víc já. A krom ní i všeho ostatního. Dokonce jsem zvládla i kadeřnici. Ten rozdíl mít doma dvě děti a jedno je opravdu znát. Je hrozně fajn moct se chvíli věnovat jen jedné ratolesti a taky trošku sobě. Takže příště se nebudu zlobit si to zopakovat:-)

10 komentářů:

  1. Jedna holčička je úplná paráda, žejo? Říkám to už čtyři roky.) Gretuluju k dámské jízdě i kadeřnici, fotky jako vždy krásné.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale i ti kluci mají něco do sebe....každopádně víkend byl moc fajn:-)

      Vymazat
  2. Nahlas závidím, u nás to bývá jen naopak - doma já + 2. Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, není to často a o to víc si takových momentů vážím.... Opravdový relax!

      Vymazat
  3. Jani, tak ráda Tě čtu!
    ....není od věci udělat si jen holčičí den:o))
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné a naprosto souhlasím. Také využívám chvíle, kdy jsme s mladším synkem sami a starší sestřička je třeba na hudebce... najednou zjišťuju všechny ty pokroky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale i když se mi náhodou podaří na chvíli udat Emu, tak je to fajn....zase mít čas jen pro Kubu.

      Vymazat
    2. To je pravda, jsem pak zase na tu starší trochu hodnější :-) Když je mám obě, vyžaduju od ní "rozumné" chování :-) Nemá to se mnou lehké :-D

      Vymazat