čtvrtek 27. června 2013

Novinky


Co nového? 
Od víkendu hodně. Ema se poprvé postavila a od té doby už mockrát. Takže vstává a padá - podle toho taky pláče. Ale k tomu má i jiný důvod. Vyrostly jí dva zuby a na dalších se intenzivně pracuje. Tak chovám a utěšuju. A moc nespím. Aby toho nebylo málo, po dlouhé době mě opravdu baví šít a dokonce to po večerech i jde. A co myslíte....no samozřejmě místo toho, abych šla spát, zasedám ke stroji. Proto ráno vypadám všelijak. Ale kupodivu mě aspoň ta dobrá nálada neopouští.
***
Nové látky. Neodolala jsem a tak mám doma tři nová echina.
Ema už objevila kouzlo lega. A radost vyhazovat věci ven z krabice. A ze skříně....
První pokus o stání se podařilo zachytit. Sice trochu máznuté, ale máme to!
Pracuje se na nových náramcích....

Mějte krásný čtvrtek. U nás vysvitlo po pár dnech slunce, takže jen co dovařím, tak rychle se zvěří ven....

14 komentářů:

  1. To je celkom nabitý program, samé vzrušenie a akcia. Tá chevron látka, ach to je nádhera, hnedá-tyrkys, čo ešte lepšie môže existovať?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo...hnědá s modbrou....super. Jen škoda, že tady je to spoučástí těch brýlí a je to asi jen pruh 20 cm široký...ale i tak se dá využít...

      Vymazat
  2. Jani,
    Emička je teda rychlík, jestli dobře počítám je jí 8 měsíců ?
    Jsi fakt dobrá, protože já když je hezky tak jsem pořád venku a když prší,, tak bych zase jen spala.
    Stroj stále odpočívá a to mám už doma i puntíky a hvězdy :-)
    Mám velké šicí plány přes prázdniny, dokud se ještě ohnu ke stroji, tak snad se něco podaří !
    A to sluníčko u nás už vykukuje také :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ili, sama jsem překvapená. I když Kuba se postavil taky někdy kolem těch 9 měsíců. Ale pak dalších pět jen obcházel nábytek. Chodit začal až dlouho potom...

      Vymazat
    2. A neboj, na šití budeš mít ještě dost času. Ale jsem na tebe zvědavá!

      Vymazat
  3. Teeeeda Jani, Emka je neskutočne šikovná keď sa už postavila. Igorko bude mať zajtra osem mesiacov a zatiaľ sa len plazí a pohupuje na štyroch a aj tak mi príde, že je strašne rýchly.Tiež mu razí von tretí zúbok a je to teraz so spaním fakt bieda. Koľko krát ti ešte Emka spí cez deň?
    Tie Echino látky sú krásne a som zvedavá, čo úžasné z nich vytvoríš.
    Užívajte si slniečko, u nás je 10oC a prší už tretí deň :o(

    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, Ema spí standartně už jen jednou denně, po obědě, ale to spí i tři hodiny. I když v posledních pár dnech má kvůli zubům docela dost rozhozený režim. Budí se v šest ráno a do oběda nevydrží-usne třeba v deset- i když jen tak na dvacet minut a potom ji uspím až třeba v jednu odpoledne....a večer mi usne tak kolem osmé.

      Vymazat
    2. Fíha Jani, ja som myslela, že ti spí viac-krát, Igorko má dnes 8 mesiacov, práve sa mu prerezáva tretí zúbok a spával doteraz 3krát denne (cca 1,5hod, 2 hodiny a 30minut) a vecer chodí spať okolo pol deviatej. No ale kvôli zúbkom tiež je teraz toho spánku čím ďalej menej a budí sa ráno stále inak, dnes o piatej ráno, včera potiahol do ôsmej. A ja samozrejme pri troch nestíham, lebo Viktorko už nechodí do škôlky kvôli ov.kiahňam
      Držím palce, aby si všetko do dovolenky stihla.
      Zuzana

      Vymazat
  4. Emička je šikovná, vždyť je taková malinká (aspoň na fotkách) a už se staví na nožičky. Asi chce brzy běhat za bráškou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že Kuba je pro ni asi velký motor...kamkoliv jde on, leze i Ema...

      Vymazat
  5. Ema je krásná :o). Lucka

    OdpovědětVymazat
  6. Emuška je krásne dievčatko.

    OdpovědětVymazat