pondělí 3. června 2013

Polička



Polička v obyváku. Dlouho plánovaná. O víkendu konečně zrealizovaná. Mám z ní radost. A taky jsem zkoušela barvy na textil, takže první vlaštovka v podobě potahu na polštář. Mějte krásné pondělí a doufám, že jste v suchu!

19 komentářů:

  1. Pokaždé, když je příspěvek se záběrem na byt, tak se nemůžu vynadívat. Naprosto se ztotožňuji s Vaším vkusem. Snad budu mít i já v budoucím domečku takhle útulno... :-)
    Ještě jsem se chtěla zeptat (trochu mimo téma): strašně se mi líbí bílé obkladačky do kuchyně... jak je to s údržbou? je to náročné na údržbu? Vím, že máte i dost malý formát... a co spáry? jde to z nich? Děkuji za odpověď. :-) J.T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-) S údržbou kachliček problém nemám, snažím se je umývat hned po vaření- když je zamažu, jinak jsem zatím nějaký závažnější problém nezaznamenala.A spáry zatím taky, v nějhorším je jednou přespáruju... :-)

      Vymazat
  2. Wow,
    ten triangl polštář je skvělý. Vypadá to na delší monotématickou práci, něco pro mě - to chci taky!!!
    A připojuji se k dotazům,
    jak máte furt tak pěkný otoman? U nás je teď dost v kurzu hra na bunkr = rozuměj vyházet všechno z gauče, přes dva krajní polštáře natáhnout deku, vlézt pod ní a ani nedutat,
    výborné stran mého osobního volna,
    bod dolů za vzhled a úpravu ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roso, u nás taky všechny polštáře na kupě, deky všude... Ale to není nepořádek, to je DOMEČEK! U Tebe mi tedy ještě přijde dobrý to "ani nedutat", to se u nás nekoná... :-)

      Vymazat
    2. Přídávám se!! U nás polštáře na gauči nevydrží déle než 5 sekund, nedutání se nekoná nikdy!

      Vymazat
    3. Rosi, hra na bunkr oblíbená, jen když jsem fotila, tak Kuba zrovna plastelínoval v kuchyni.....jinak nedutání se u nás bohužel nekoná. Někdy mám pocit, že mám to nejhlučnější dítě na světě. Fakt! Kdekoliv jsme, tak nejvíc piští náš Kuba. Ale pokud nás někdy někdo plánujete pozvat na návštěvu, tak je nevíc tichej a hodne:-))))

      Vymazat
  3. Ááá, ten polštář... Výborný! A ladí to všechno náramně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó děkuji...nejlíp to ladí, když se po tom neskáče....takže asi tak minutu a půl:-)

      Vymazat
  4. Ale piękne kolory! Ładne to wszystko, aż miło popatrzeć. Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je nádhera. Nikdy bych neřekla, že můžou barvy na textil vypadat tak dobře:).

    OdpovědětVymazat
  6. Jani ááááááách šedá............................. máte to krásný:D
    Barvy na textil jsou nej nej nej!!!
    Mějte se!
    P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou... Po dlouhé době jsem našla cestu zpátky ke štětci, vodovkám.... A barvám vůbec...

      Vymazat
  7. Jani, to jsi razítkovala ty trojúhelníčky? To vypadá báječně!!! Super!!!

    Připojuji se k debatám o polštářích: jsem milovníkem polštářů, takže jich máme hafo. Ku obrovské radosti našich dětí :)

    Opatrujte se, pa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, děti mají z polštářů radost největší.... A razítkování mě bavilo. A výroba razítka z brambory snad ještě víc:-)

      Vymazat
  8. Jeni, prostě nádherné! Přemýšlím, kam bych poličku v novém bytě vrzla. Někam místo obrazu. A tiskátka též bezkonkurenční!

    OdpovědětVymazat
  9. Také plánuju nejmíň jeden povlak na polštář potiskat. Trojúhelníky asi budu muset! Puntíky taky plánuju - udělat vzor na jedné straně hustší a přecházející v řídký, s většími rozestupy. Ale nejsem si jistá, jestli to bude na pohled hezjý efekt.
    Trojúhelníky ano, ty jsou teď v kursu a nezklamou.

    OdpovědětVymazat
  10. V jednoduchosti je krása :-)
    Poličku jste vyráběla sama nebo koupila a připevnila?

    OdpovědětVymazat