pondělí 8. července 2013

Letní




Jsme doma.
Vybaleno, pračka na plné obrátky, postupně mizí hromádky špinavého prádla. A já opět mezi plotnou a pištícími dětmi. 
Přináším slíbený report o mé nové letní tašce. Je už víc než týden nošená. Jsem s ní hrozně spokojená. Není tak velká, jak vypadá, ale na světřík, sluneční brýle, láhev na vodu a peněženku ideální. A ten popruh je tak pohodlný.... Ještě že jsem ji stihla. Dělala mi celý týden takovou radost. A jak jsme se měli? O tom víc zítra....

30 komentářů:

  1. love it. a very very beautiful bag. i love your color matching and all the beautifully made details!!

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka je božíííí! Tenhle střih se mi taky moc líbí;-D. No a v Tvém provedení je fakt luxusní, látky jsi zvolila opět parádní:o)! Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuju! Do této látky jsem se zamilovala....u střihu jsem si moc nebyla jistá, nejdřív mě neoslovil...ale je skvělej!

      Vymazat
  3. Ty jo,
    prostě první liga!
    Dycinky!!!
    Nejlepčí! ... :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekneee :)
    Mala by si záujem o vzájomne sledovanie ? :)
    PS: Ja ťa už sledujem :)❤
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. No ten popruh okrem pohodlia je inak vymakaný, fakt trieda. Pri tejto taške prichádzam na chuť aj karabínkam, lebo mne sa občas stane že tie uši celé nejak nedopadnú.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karabiky jsou fajn, hlavně mám v plánu ještě jeden výměnný popruh....

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuju...šila se sama...:-)

      Vymazat
    2. Jani uz mam aj ja ten strih z bellet, tak sa chystam tiez na nejaku taku, samozrejme nebudem kopirovat presne tvoje latky, ani nemam a ani by som si nedovolila, ale ak sa nenahnevas, pouzijem jednu tvoju fotocku ako ukazku, aky styl tasky usijem, a samozrejme ti urobim reklamku na svojej FB stranke ( https://www.facebook.com/NatanellyHandMade?ref=hl ) - ak by ti to vadilo, prosim daj mi vediet... dakujem krasne...

      Vymazat
    3. moze byt? - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=491611614247219&set=a.490901584318222.1073741836.381444425263939&type=3&theater

      Vymazat
  7. Jejda Jani, to se za tebou i ženské musely otáčet:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. líbí se mi moc barevná kombinace...můžu se zeptat kde nakupujete tyto látky s geometrickými vzory? Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuto látku jsem nakoupila u Melluzínky - www.umelluzinky.cz a ty echina mám z: www.veselajehlickla.cz

      Vymazat
  9. Jani, popruh nejlepší! Pohodlnější jsem na rameni neměla. A fakt se ti moc povedla!!! Škoda, že to dnes nevyšlo, tak snad brzy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, absolutně jsem nestíhala....škoda. Ráda vás uvidím.Nechcete si udělat výlet na Pohořany? A jsem zvědavá na tvou tašku...




      Vymazat
    2. Jani, a do kdy tam jste? U nás je to teď trochu hektické. Zítra archiv, víkend zabraný křtinama. Nejdřív po víkendu, ale ráda bych!

      Vymazat
    3. Klári, čtu to až teď, jsem přes den většinou bez internetu, tak piš spíš na mobil, jo....

      Vymazat
  10. To je nádhera!!!Emma H.

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, kabelku máš opravdu perfektní!!! Moc se mi líbí i ty vymakané uši :) Teda vlastně ucho :)
    Měj krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joli děkuju. Jen zjišťuju, že už mám doma těch tašek nějak moc...

      Vymazat
  12. Měla jsem se fajn, děkuji za "optání", kabelka je skvělá, inspirující.

    OdpovědětVymazat
  13. Já taky! Ideální jen tak do města...

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera, moc se mi ta taška líbí! Klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat