čtvrtek 18. července 2013

Na stůl



Stůl na roubence v novém kabátu.
Ještě z loňského léta mám na chalupě velkou bednu látek. Na některé jsem už úplně zapomněla. Takže když jsem se jimi předevčírem probírala, byla jsem překvapená, kolik jich bylo do modra. To si říkalo o nějaký modrý počin. A tak vznikl ubus a podtácky. Snad se budou vrchními kritikovi, mamince, líbit.

12 komentářů:

  1. MOOOC pěkná souprava... ta modrá v kombinaci se dřevem krásně vynikne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Věškeré modrobílé vášně si vybíjím na chalupě...:-)

      Vymazat
  2. mě se teda líbí a móóóc :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, právě jsem si říkala, kolik látek sis na chaloupku vezla :) Máš to nádherně pošité, moc to stolu v novém kabátku sluší!!! Opravdu krásné :) Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joli, tetokrát jsem si vezla asi jen 4 látky, jak jsem psala-mám na chlupě bedu starých kousků-různé ze sekáče a zbytky, takže jsem si řekla, že aspoň proberu, na co jsem už zapomněla....:-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuju:-) Mamince se líbilo...teda zatím jen virtuálně....

      Vymazat
  5. Jsou boží, perfektně roubenkovské, to já můžu :-)

    OdpovědětVymazat