úterý 13. května 2014

Z dnešního rána...



Stačilo si jen o malý kousek déle poležet v posteli a při příchodu do obyváku jsem se ocitla v jiném světe.
Podle Kuby to byl vlak, podle Emy těžko říct - možná spíš trampolína. Každopádně se dětský pokoj přestěhoval do obyváku.
Ale rozčilovat se po ránu není zdravé.
Takže jsem se přesunula do kuchyně a užila si snídani.
A teď už vzhůru do práce...

6 komentářů:

  1. Rozčilovat se nemá smysl, můj syn taky dělal z židlí vlak a já jsem za to byla moc vděčná - alespoň na pár minut nevyžadoval moji pozornost (tu hodně vyžaduje i ve 4 letech). Po těch pár minutách už jsem byla cestující a musela poslouchat jeho instrukce :-)

    Matilda

    OdpovědětVymazat
  2. jj vlak z židlí to je bezva. To známe, hlavně když nemusím být cestující :-)
    měj se fajn Jani
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný vláček. Kdo si hraje, nezlobí.

    OdpovědětVymazat
  4. :)
    A Tvoje snídaně - pastva pro oči Jani!

    OdpovědětVymazat
  5. My máme dětský pokoj v obýváku každý den :) vlak ze židlí je také hodně oblíbený. Snídaně vypadá moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě že máte tolik židlí ;-)

    OdpovědětVymazat