pátek 12. září 2014

Těším se


Je pátek! Je pátek!Je pátek!
***
Těšila jsem se.
Teda ne na toho ranního zubaře s dětmi.
Ale na svůj výlet do Prahy.
Zatím ještě poslouchám oddechování dětí po obědě, ale jednou nohou už jsem ve vlaku:-)
A tak přikládám moje dnešní radosti.
Můj portrét z minulého týdne, slavnostně vystavený v domečku.
Kytička natrhaná cestou z asi posledního letošního koupání, plus oblíbený hrnek.
Svačinka s avokádem. Mňam.
A obědová momentka.
***
Tak hezký víkend mějte a užívejte!

3 komentáře:

  1. Jano, tak šup šup, ať už jsi tady, těšíme se! :)
    A krásný portrét! O to víc jsem zvědavá, jak moc je ti to podobné :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, Vy jste byla v Praze ? ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla, ale bohužel jen na skok....kéž by bylo víc času....

      Vymazat