úterý 16. září 2014

Tisknu



Natisknuty nové kusy látek.
Starší zásoby došly a poptávka stále je.
Jedu vlastně pořád na stejné vlně. Bílá, šedá černá. Jen sem tam trochu nějaké barvy.
Tentokrát kus tyrkysové.
Ale bonusem je, že jsem si z Prahy dovezla pár nových koženek, takže nějaké to překvápko bude.
Tak a dost vykecávání, dítě spí, práce nepočká.
Jdu šít.
***
Jen ještě, ty nejkrásnější karafiáty, dnes ukořistěné v Lidlu.
Nikdy jsem si nemyslela, že jim přijdu na chuť. A jo.
Nemůžu se vynadívat.

7 komentářů:

  1. Kdysi jsem nechápala, jak si babička může tyhle drobný karafiáty kupovat. Taky už jsem jim přišla na chuť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě.... Jsem z nich celá rozněžnělá.....:-))

      Vymazat
  2. a já taky!mě je začal z legrace kupovat muž(teda asi dvakrát, hehe).a jsou levný a něžný:)bylo mi líto, že jsem v sobotu nemohla za váma!pěkně šiješ.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda škoda, že jsme se nepotkaly... Tak snad někdy příště!

      Vymazat
  3. Ty látky jsou krásný! Karafiáty taky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Jen jsem si bravmama kompletně začlenila nehty....:-(

      Vymazat
  4. Jani krásne látky, karafiáty zbožnujem, vydržia večnosť vo váze...máte super nápady

    OdpovědětVymazat