pondělí 10. listopadu 2014

Samé trojúhelníky





Ze sobotního večera.
***
Měly jsme s Emou úžasnej víkend.
Určitě poreferuji.
Stihla jsem ušít několik toaletek z potištěných látek.
Všechny jsou bez majitele. Pokud někoho zaujmou, pište....
Hezké pondělí.

8 komentářů:

  1. Jani sú super, obdivujem Ťa koľko toho stíhaš a ja ten drevený klát, ja po takom túžim tiež tak raz sa možno dočkám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Saši, s tím bude ještě práce....dotáhla jsem ho domů před dvěma týdny, vysychal na chodběm. teď už je lehce zbroušený, ale ještě to chce matný lak....a pak definitivní místo.....jsem zvědavá.

      Vymazat
  2. To je nevídaně super krása nádhera nápaditá!
    Jediný blbý na tom je, že mi došly peníze, čekám, že mi má zaměstnavatel dodat přislíbenou nemalou částku a nic. A nepotřebuju taštičku, to je škoda. Jsou ne-o-do-la-tel-né!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-) Když ono se to tak nějak samo šije....:-)

      Vymazat
  3. Jsou krásné!!! Objevila jsem váš blog teprve nedávno a ráda se vracím :-)
    Přeji brzké uzdravení!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat