čtvrtek 4. prosince 2014

Za odměnu


Včera jsme zvládli s Kubou nechat vytáhnout stehy.
Byl statečný. (Já taky).
Za odměnu jsem mu udělala rychlotěsto na perníky a vykrajovalo se.
Hlavně tedy auta a letadla, ale i pár hvězdiček a vloček vzniklo.
A když už jsem byla v tom pečení, zadělala jsem na vánočku.
Už několik dní jsem na ni měla intenzivní chuť.
Ale ne na tak ledajakou.
Na tu babiččinu.
Vyprosila jsem z ní recept a o půl jedenácté večer bylo dopečeno.
A co myslíte?
Babička ji má lepší.
***
Ještě jedna včerejší radost.
Balíček od Anýzovky. Úžasný diář (pochlubím se někdy příště) a oblačné prkénko pro děti, které jsem jim prozatím zabavila a vystavila si na poličce. Spolu se stromečkovým košíkem.
Stromečky k Vánocům tak nějak patří, takže jich bude ještě hodně a hodně.

7 komentářů:

  1. Och jak bych si dala vánočku :(. škoda že mám diabetickou dietu... Babičky mají vždycky nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf, za tohle jsem ráda, že se mě to netýká....

      Vymazat
    2. Já doufám že mně za 3 měsíce taky ne ;)

      Vymazat
  2. páni, na vánočku už se taky těším! o vánocích nesnídám nic jiného klidně týden v kuse :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, máme ji jen na Vánoce a velikonoce a já už to nemohla vydržet...:-)

      Vymazat
  3. Obláčku to u vás doma moc sluší :-) Nádherná adventní deko a ta vánočka <3
    Jsem moc ráda, že máš radost, Jani, a děkuju!
    Mávám z Provence

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju. Nejsem si jistá, kdy prkénko dětem předám:-)

      Vymazat