čtvrtek 11. června 2015

Nikdy jich není dost



A proto jsem si musela ušít jednu na léto.
Teda jednu...hmm..
Nakonec z toho byly dvě.
Ale to jen proto, že jsem si usmyslela, že na výlet do Prahy potřebuju tašku se zipem a trošku větší.
Tato první je na patentek a malinko menších rozměrů, než jste u mě zvyklí.
Ale věčný chevron a pastelově žlutá...
Plus vevnitř kapsa na zip.
Taška je už dostatečně vyvenčená a to natolik, že už se ji chystám zhruba 14 dní vyfotit a dostala jsem se k tomu až dnes...
***
Ale zpátky od kabelek k realitě.
Rozvařený oběd, rozjeté děti - jo, opět všichni doma.
Stan z dek na balkóně, pračka pere...
A já si jdu udělat jako první frappe.

10 komentářů:

  1. Ta je tááááák krásná! Úchvatná kombinace! :)
    Vendula K.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi líbí moc ta kombinace.
    http://kamilahavlova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. chevron forever ;) Můžu se zeptat odkud máte vlastní štítky? MaM

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný jemný barvičky...Prostě umíš! :)
    Hezky jsem se tu u Tebe nakazila tou geometrií...
    Chevron i trojuhelníčky jsou na cestě:).

    OdpovědětVymazat
  5. přesně dle mého gusta! nádherná!!!

    OdpovědětVymazat