středa 29. července 2015

Uganda





Jestli jsem psala, že se pomalu dostávám do tempa - tak je to pravda.
Dnes mám za sebou šicí maraton a jo, mám z toho radost.
Těší mě to a hlavně je za mnou nějaký výsledek.
Ugandskou deku jsem dokončila v pondělí.
Je v ní zašito proužkované tričko od Joselin, část látek od dětí ze základní školy ve Velké Bystřici, zbytky mých zelených látek a na zadní stranu jedno sekáčové povlečení.
K dostání opět tady.
A jinak kromě šití......češeme copánky a připínáme sponečky. Na to jsem se tak těšila.



A těstoviny s lilkem k obědu....
Kdyby mohlo být léto půl roku, vůbec bych se nezlobila.

7 komentářů:

  1. Super deka Jani, myslím, že to v Bystřici bude hýriť všetkými farbami:)

    OdpovědětVymazat
  2. Deka super. Zrovna jsem došila top jedné deky s panelem od Santoro a jsme nadšená a došité a nažehlené trička s obrázky od Pupa Art tak radost převeliká čekalo to na svou chvíli třičtvtě roku. Můžu být zvědavá co jste (jsi) měla minule s tou cuketou. Cuketová sezóna u nás volá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jano,
    právě jsem si zamluvila vaši deku Kolumbie jako dárek pro mou dceru a teď musím konstatovat, že je šijete čím dál hezčí, tahle je suprová :-)
    zdravím a jen tak dál
    jarka

    OdpovědětVymazat
  4. TA je snad nejkrásnější!!! Skvělá barva a krásně složený vzor!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera!
    Deky jsou super nápad, ve kterém se vy šikovné šičky angažujete!
    Jste prostě boží!

    OdpovědětVymazat
  6. Deka je parádní, Jani!!! A taky hlasuju pro půlroční léto - kde to mám podepsat???? ;-)

    OdpovědětVymazat