pondělí 7. prosince 2015

Jako každý rok...

Jako každý rok.
Mikuláš v Bistré krávě.
Objektivem našeho milého Štefana.
Pouze tentokrát jsem se zúčastnila jen já s Kubou.
Ema ouško, tatínek dutiny.
Ale i tak to bylo moc fajn.
Zvlášť pak celou neděli společně pod dekou u pohádky.
Ronja, dcera loupežníka jede...
Jedna z mých nejoblíbenějších rozhlasových inscenací. Kolikrát jsem ji jako malá slyšela já...
Děti u toho sice lehce pobíhaly, ale jinak myslím měla úspěch.
(no a maminka trochu šila. Znáte to:-)).

6 komentářů:

  1. Jani a znáte film? U nás potvůrky podivné a nahatí loupežníci na sněhu nemají konkurenci :) http://www.csfd.cz/film/37754-ronja-dcera-loupeznika/prehled/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Známe!!! A mám ho ráda. Asi hlavně já:-)

      Vymazat
    2. To je jeden z mála filmů, který mi přijde stejně dobrý jako knížka. Ronju miluju - a vždycky znova u ní brečím... :-)

      Vymazat
  2. Jani a odkud to poustite, je to na Ceskem Rozhlase? Pustila bych male... Peta

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda bych se také zeptala na zdroj, nemůžu Ronju nikde najít. Děkuji Helen

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, Ronju mam hrozne rada, jako tento blog, vas, vase siti...brzke uzdraveni marodum, nekdy se to holt sejde, u nas dcera ouska, muz dutiny....Bara

    OdpovědětVymazat