sobota 9. ledna 2016

Jaký byl 2015?


Akční.
Ve všech směrech.
Náš rok 2015.
Skončila mi rodičovská a naplno jsem začala podnikat.
Ema ve školce.
Spousty naběhaných kilometrů a můj první půlmaraton.
Nespočetně kabelek, taštiček, medvědů a dek.
Hromada výletů, koncertů...
Navázaná nová přátelství, hodně času s přáteli. A s rodinou.
Svatba mojí sestřičky, bráchovi se narodila Libuška.
***
Že zmiňuji jen ty pozitivní věci?
Popravdě jsem měla rozepsaný úplně jiný příspěvek.
Trochu smutný, protože takové je momentálně mé rozpoložení.
Nemůže být každý den skvělý, že.
Jenže pak jsem si uvědomila, že abych měla v těch horších dnech lepší základ, je potřeba vypíchnout právě ty dobré věci.
Které se dějí a není jich málo.
A jsem za ně opravdu vděčná.

9 komentářů:

  1. Ať vidíte i v letošním roce jen to hezké :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslim, ze je fajn, kdyz se clovek ohledne a muze rict, ze jeho predchozi rok byl akcni. Ja zavidim a obdivuji hlavne ty nabehane km. Pulmaraton uz je slusny mazec! Preji spoustu duvodu k dobre nalade! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch kilometrů zase nebylo tolik, letos bych to ráda zdvojnásobila. Ale znám se...:-)

      Vymazat
  3. Jano, ať je brzy líp. Je skvělé, že se na svět díváš optimisticky a podle fotek máš evidentně z čeho čerpat pozitivní energii. Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Optimismus je základ, jen aby vydržel. Držím palce, Radko!

      Vymazat
  4. Jani, krásně se na ty fotky kouká!
    :)
    Hodně radostí do nového roku.

    OdpovědětVymazat