úterý 2. února 2016

Pokažená kytka




Pryskyřníková sezóna je tu.
Jedním jsem si dneska cestou z pošty udělala radost.
Ema prohlásila, že je to pokažená kytka, protože nevoní.
Ale já ji beru i bez vůně.
Plus ty toaletky z minulého týdne.
Kromě růžovošedé jsou všechny volné.
Takže pokud po některé vaše srdce touží - pište.

14 komentářů:

  1. Jani, prosím, kde kupujete koženky? Pořád okoukávám, jaká je z nich krásná Vaše práce. Tak bych svoje šití mohla posunout o level dál:) Děkuji, Venda

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu pryskyřník nevoní? Tak to chci, pro nás alergiky je v tom případě ideální. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj muž je alergik a pryskyřník zvládá i v ložnici....:-)

      Vymazat
  3. Miluji pokazenou kytku;-)A tvoje toaletky jsou stále super!

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer Jani, můžu se zeptat kam na ty pryskyřníky v Olomouci chodíte, nikde jsem na ně nenarazila. Hezký večer Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi naproti prioru. Ale v květináči budou do měsíce v každém druhém květinářství....

      Vymazat
    2. Moc děkuji za odpověď, teď mi docela přijde k smíchu, že jsem koukala všude možně a kolem květinářství naproti Prioru chodím denně a tam jsem nebyla. Jinak Váš blog sleduji pravidelně a moc se mi líbí, jste moc šikovná, máte krásné a šikovné děti a sympatického muže. Nejvíc miluju Vaše příspěvky z chalupy a přírody okolo ní. Přeji hezký zbytek týdne Eva

      Vymazat
    3. Ano, Jani a dnes jsem viděla i v květináči. Hezký večer Eva

      Vymazat
  5. dobrý den Jani,včera jsem Vám napsala meil ohledně žluté toaletky,ale nejsem si jista zda jste ho dostala zdraví Dana

    OdpovědětVymazat