středa 23. března 2016

Čtyři odstíny šedé



O látkách od Myyny jsem tu už psala.
Ale tento kousek mám nově a jsem z něj nadšená.
A o to víc mě mrzí, že Markéta v dohledné době žádnou další látku neplánuje.
Protože šít z české originální designové bavlny a zvlášť od někoho, koho znám.... Rozumíte mi?
Pokud byste o nějaký sýkorkový kousek měli zájem, sledujte FB, budu se snažit tam jednotlivé kousky co nejdřív nahodit.
A pokud se v dohledné době země otřese, možná bude i ten e-shop. 
Hezkou středu mějte!

6 komentářů:

  1. Ty brďo, těch je! A jak vypadají bohovsky! Krásný.... fakt.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,
    také jsem přesně z těchto důvodů nemohla odolat sýkorkám od Mynny a alespoň kousíček jara jsem si musela minulý týden také objednat :-)
    Neumím sice šít tak krásné taštičky a stroj už mám dva měsíce u opraváře, ale prostě české originální výrobky a blogérky zvlášť se musí podporovat !

    OdpovědětVymazat
  3. Nemůžu se vynadívat...
    Šedá je moje favoritka. Všechny vedle sebe.
    Máš to vždycky úžasně vymakané.
    M.

    OdpovědětVymazat
  4. Taštičky jsou pipinkózní, doladěné do dokonalosti, ale já moc obdivuji skříň a stále se neodvažuji zeptat, jakou má povrchovou úpravu.....tiše a s respektem obcházím okolo úžasného blogu, brouzdám po netu a hledám ten správný kabátek pro staronovou skříňku na chaloupku a jako váha, stále nevím ....Přeji krásný den a stále nové nápady!!Iva kočka

    OdpovědětVymazat