čtvrtek 9. června 2016

Černobíle







Zvolňuji.
Žádá si to tělo, potřebují to i děti.
Jak to psala Katka, i já pomalu najíždím na prázdninový režim.
Rozvolňuji si práci, plánujeme léto.
Všichni odpočíváme.
Protože posledních 14 dní u nás bylo hodně hektických a tak je to prostě nutnost.
Na facebook jsem dneska nahrála fotky volných kousků, takže v případě zájmu jsou tu.
***
Venku.
Pár fotek z neděle.
Černobíle.
Na procházce s Kloučkama.
Vypnout hlavu a jen být.
Jsme moc rádi, že je máme. A že je máme tak blízko.
Těším se na léto. Moc.

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky, Jani....já mám naopak pocit, že s tím foťákem teď nějak bojuju...

      Vymazat
  2. Jani, fotky jsou překrásné. My také zvolňujeme. Tělo mi dalo stopku a Aňula už se vidí s vysvědčením. Měj krásný den! Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky. ANo, i my pomalinku zvolňujeme a na prázdniny se moc těšíme.

    OdpovědětVymazat