středa 29. června 2016

To build a home


Jedna letní pro novopečenou maminku.
Dojíždím poslední resty a hlavou už jsem na dovolené.
Pomalu sumíruji seznam, co všechno vyprat, co nezapomenout. 
Objevila jsem dlouho neposlouchané kapely a od rána mi hrají The Cinematic orchestra.
Hlavně tato písnička - už asi potřetí.
Hezký den všem!


7 komentářů:

  1. Tohle je teda hodně povedený rest :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jano krásná kabelka.
    S balením a praním to mám podobně. Jen musím zbalit děti k babičce a zároveň na dovolenou - první týden jedem na dovču, rovnou z dovolené předám děti jedné babičce a 3 týden jedou s druhou babičkou na dovču a pak je vezem zpět k té první babičce - takže děti potřebují 2 kufry oblečení - jeden v pátek odvážíme babi a druhý si berem na dovču. Ten z dovči po příjezdu budu muset přeprat a přebalit a dát druhé babičce. Prostě nahlavu. Snad dětem dám vše co je třeba. O letošních prázdninách budou mít děti doma skoro prázdný šatník neb musí věci co mají rozdělit na půl. Jo prázdniny málo moji dovolené to je děs.
    Krásné prázdniny přeje Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf. To nezávidím. Balení moc nezvládám. Ještě že se to neděje zas tak často:-)

      Vymazat
  3. Jani, nádherná kabelka. Díky tobě už mám pár solidních závislostí na tvých hudebních tipech. Krásný den! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  4. Máte to doma opravdu moc pěkné. Váš blog vysloveně hltám a řekla jsem si, že vám to musím říct. My doma teď taky rekonstruujeme, takže nabírám všude možně po internetu inspiraci. Ale musím říct, že Pinterest a Instagram mě v tom moc nebaví. Většinou je to nepraktické nebo drahé. Vy to máte praktické. To se mi nejvíce líbí. Už se těším, až budu zařizovat doma. A mělo by to být brzy. Od https://www.floorforever.cz/ nám snad do konce týdne přijde vinylová podlaha, tak se na to moc těším! :)

    OdpovědětVymazat