úterý 9. srpna 2016

Nějak mě to nepustilo




Když jsem doma na začátku prázdnin balila látky, které jsem si chtěla odvézt na chalupu, sáhla jsem nejčastěji po těch geometrických.
Prostě to bude asi celoživotní láska.
A v průběhu července jsem ještě dost velkou zásobu nakoupila, takže se v září máte na co těšit.
Některé kousky jsem už nastřihla, něco mam jen v hlavě.... Prostě se už nemůžu dočkat pracovního procesu.
S dětmi jsem ráda, ale jsem ve své podstatě docela dost samotář. Miluju ticho a vůbec svou práci....
Navíc když bude už za chvíli v nové provozovně.
Praci na této tašce pro kamarádku jsem si vyloženě užila.
Zadaní ideální: kabelka - jen aby byla geometrická.
A nechala výběr prakticky na mě.
Hnědočervená koženka, chevron a trojúhelníky dovnitř.
A šila se o to líp, protože v kamnech praská oheň, venku prší a hraje mi k tomu nahrávka naší kapely z mých 18 let, kterou mi nedávno poslal kamarád. Nostalgie a úsměv od ucha k uchu.
Mávám z lesa!

3 komentáře:

  1. Jani, o podobnou jsem Tě chtěla poprosit, až budu vydělávat. Cca do října času dost, ale je fakt skvělá. A pak ještě jednu, ale to pak proberem ;-). Ahoj do lesa! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to nadherny vzor. Ten ohen v kamnech zavidim:-). M.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ta je opět úžasná!! Tvou růžovku nosím do rozthání, ale na zimu si asi namyslím ještě jednu - podobnou této :)

    OdpovědětVymazat