pondělí 26. září 2016

Primavesi














Od zahájení Maj design - prodejní výstavy českého designu ve vile Primavesi už uběhly skoro tři týdny a já jsem se pořád neměla k tomu nafotit pár fotek.
Až včerejší návštěva Soni mě dokopala vylézt z dílny a jít mezi lidi.
Na skok do vily, na skok na Litr ( knižní veletrh autorských a uměleckých publikací - report z loňského ročníku ZDE).
Výstava byla prodloužena až do Vánoc, takže kam na dárky je jasné.
Expozice se v průběhu dost mění, kousky se střídají. A já už třeba teď vím, že hned 2. 10. tam ponesu několik nových kabelek.
Pokud budete mít cestu do Olomouce, vřele doporučuji.

3 komentáře:

  1. Nádhera! Ty prostory i vše vystavené!
    Musí to být krásný pocit mít svou tvorbu mezi Velčovským a Niklovou.
    Jsem poctěna, že mám Tvou tašku doma:).
    Jen tak dál, jsi dobrá Jani!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, na jednu stranu velká radost, na druhou malinko zmatek, protože přece jen ta laťka je vysoko...ale moc ti děkuju!

      Vymazat
  2. Skvělá zpráva, že byla výstava prodloužena! Já jsem smutnila, že už to nestihnu :)

    OdpovědětVymazat