čtvrtek 6. října 2016

Tam, kde je zítra vždycky neděle




Jedno z mých oblíbených míst v Olomouci.
Srdeční záležitost.
Blues Bar Garch.
Slavila jsem tam šestnáctiny, několik Halloweenů a Silvestrů a vím, že tam vždycky potkám někoho z kamarádů.
Navíc tam pořádají ty nejlepší veganské večeře. 
( což bych jako masožrout moc oceňovat neměla, ale prostě je  to fakt dobrý).
Švestkový koláč se jim posledně obzvlášť povedl.
Podnik je, pravda, trošku doupě, ale obzvlášť na koncerty jako dělané. 
A jeden takový bude hned teď budoucí úterý. 
Belgičtí Coffee or Not.
Na ochutnávku posílám jeden song.
Vstupné do klobouku.
***
Máte taky svůj oblíbený bar?
Fotky jsou z poslední veganské večeře.
Menu mě dostalo. 
Zeleninový tatarák, salát s hruškami, květákový krém s cizrnou, pečená zelenina s dýňovou omáčkou a nejfamóznější švestkový koláč.


3 komentáře:

  1. Doupatům zdar! Já mám ráda tady v Praze Fraktal, atmosféra devadesátých let, skvělý jídlo a nula hipstrů. Prostě paráda :)))).

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli se budu někdy stěhovat, tak do Olomouce. A pobavil mě komentář od Myyna- nula hipstrů. Taky mám osypky , když vejdu do podniku a je tam naklonovaných dvacet chlapů s vousy ve stejném oblečení.

    OdpovědětVymazat