pondělí 20. února 2017

Jude na třetí




Nutně jsem si potřebovala v sobotu večer zlepšit náladu.
Na radu kamaráda jsem si pustila Grandhotel Budapešť.
(Z nějakého důvodu mi to připomnělo Mládí od Sorentina, ale to jsem odbočila...)
Pokud hledáte hodně barevný film s krásnou kamerou, příjemným humorem a vlastně dost nenáročný...Jen do něj!
Je to přesně ten kus, kdy dokoukáte i titulky s úsměvem a po vypnutí vám zůstane příjemný pocit.
Což se mi v poslední době u filmů moc nestává.
Bohužel.
Ale abych se dostala k v nadpisu zmíněnému Judovi.  
V Grandhotelu měl menší roli.
Ale dosyta si ho užívám v Mladém papeži.
Režíroval Sorentino a Jude Law exceluje.
Seriál je točený v tak krásném prostředí, že by se na něj dalo dívat i bez zvuku:-)
Vatikán ze všech stran.
A hned jsem si vzpomněla na Moje borůvkové noci.
Už ej to vlastně docela dlouho, co jsem ho viděla naposledy.
Takže hned jak dokoukám papeže, dám si Juda potřetí. Navíc i s Norah Jones....
***
Mentolová mě nepouští.
Ať dělám, co dělám.
Prostírka, látky, nádobí.
Mentolová radost.
(Prostírku najdete i s dalšími novými kousky v e-shopu).  

4 komentáře:

  1. Jé Borůvkové noci jsem neviděla a to Juda miluju, jak je to možný?
    Na oplátku doporučuju romantickou komedii The Edge of 17, po dlouhý době dobrej oddechovej film ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky za tip, potřebuju nutně něco oddechového, protože děti mi poslední dny oddechu rozhodně nedopřejí...

      Vymazat
  2. Jano, já se kochám! Mentolovou miluju a ty látky- nádhera. Prozradila byste prosím, odkud máte ten mentolový kelímek (hrneček)? Děkuji, Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, je od značky Mynte - koupila jsem ho v Olomouci, ale něco podobného prodává myslím Bella Rose...

      Vymazat