úterý 7. února 2017

Po babičce




Vystěhováváme byt po babičce.
A likviduje se spousta věcí.
Takže ve volném překladu, donesla jsem domů spoustu věcí...
Z toho mé vetešnické srdce plesá.
Nové hrnky na presso.
Krabice od čokolád z Tuzexu ( a v ní nastěhované látky, co jsem dovezla z dílny domů...).
Miska na ovoce, v mém případě na špulky nití.
Plus ty prostírky, že ....
***
Můj home office svědčí hlavně prostírkám.
Na víc, přiznávám, nemám s Emou čas.
A to se říká: "jedno dítě, žádné dítě".
Jenže v případě Emy to jaksi neplatí....:-)
Nicméně obě prostírky z fotek najdete v e-shopu.
Našila jsem nějaké nové, doplnila ty prodané...
Odkaz na shop snad brzo zprovozním na pravé straně blogu....přece jen já a IT...takže prosím o strpení.

2 komentáře:

  1. Krásné poklady:) Mám po babičce podobné šálky, ale bohužel je nemám kam dát, tak jsou zatím v krabici. Snad jednou najdou své místo. Mějte se hezky Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Hrnečky s podšálkem jsou krásné. Nic proti dnešním výrobkům, ale kdybych si měla vybrat, určitě bych sáhla po babiččiných pokladech. Připadají mi takové krásnější. Užívejte si výborné presíčko. To přeje Iwka

    OdpovědětVymazat