pátek 12. května 2017

Hlavně se nestresovat




Je pátek odpoledne, já sedím v polosbalené dílně s příšernou migrénou a přemýšlím, jak všechno stihnout, co ještě dotáhnout, na co se už vykašlat....prostě moje klasické stresy před každou větší akcí.
Zítra budu mít svůj stánek na olomouckém Veggie festu. Kromě komplet e-shopu s sebou beru i potahy na polštáře, které bude možné si na místě potisknout/pomalovat. Na to se těším moc, protože už jsem netiskla tak dlouho.
Inspirace tady.
Z miliónu věcí, co jsem měla na dnešek naplánováno jsem stihla tak polovinu, ale už se odmítám stresovat. Hlava velí postel, žaludek mi říká něco o tom, kde je jako ten slíbený oběd...a já nějak neumím vypnout.
Ale zítra je taky den.
Takže si dávám půl hodinky a domů.
A ráno časný budík:-)
***
Těším se, koho zítra potkám.....
Na e-shop naskladněny nové popruhy na foťáky.
Baví mě, hodně.
Stejně tak i popruhy na kytary, které jsem sice úplně v plánu neměla, ale kamarádi mě ukecali:-)
Hezký víkend mějte!

Žádné komentáře:

Okomentovat