čtvrtek 24. srpna 2017

Home office








Smekám před všemi, co zvládají pracovat s dětmi.
Trvat tato situace déle, asi zešedivím.
Dopoledne doma, děti pobíhají po bytě, okolo domu, děsí sousedy, tak tisíckrát se vrací domů pro pití, křídy, na záchod, pro jablíčko....až se nakonec nejvíc zklidní u poobědové pohádky.
To pracuju nejvíc.
Odpoledne mě vystřídá muž, já šíleně rychle dodělávám, co nejvíc hoří.
A pak si vždycky řeknu, že už jen týden a půl, týden a dva dny, týden a jeden den.
Popravdě se na návrat školního roku těším.
Mám ráda ty naše stereotypy.
A je mi smutno po dílně.
I když doma.....mám konečně aspoň trošku uklizeno, jinak by se v tom šít nedalo.
....
Po dlouhé době deka.
Na přání.
Do fialova - a i když tu barvu moc nemusím, tady mě docela bavila.
Plus naše kuchyně a jak je vidět, moje posedlost bruselskými kafáči mě nepustila, právě naopak.
Máme jich čím dál víc a na poličku se už všechny nevejdou, takže si je tam střídám, některé mám v práci a vůbec si je všechny dost hýčkám.
Hezký čtvrtek mějte!

17 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :-) Bez dětí to i harmonické je:-) s nimi mám nervy lehce na pochodu:-)

      Vymazat
    2. :D já mám nervy na pochodu od té doby co jsme doma :D
      PS. Ale harmonické to doma máš ;)

      Vymazat
  2. Vždycky si tu vaši kuchyň užiju - obklady, židle, hrnky, prostírky, prostě všecko je vkusné a inspirativní. Děkuji za to nahlédnutí.
    A co se týká deky, mám problém prošít všechny vrstvy tak, aby to neujíždělo. Máte na to nějaký trik?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc špendlit. Nic jiného/lepšího jsem zatím nevymyslela. Na jednu deku použiju i 200 zavíracích špendlíků....

      Vymazat
  3. Ta tvoje větev mě nakopla, abych si aspoň ušila závěsy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší... tak to bych mohla dneska uklidit aspoň kus toho bor.... v obyváku

      Vymazat
  4. Máte nejen nádhernou kuchyň, ale taky nádherně uklizenou!

    OdpovědětVymazat
  5. Mým snem je mít aspoň někdy uklizeno jako u Grešáků :-) Jani, máte to krásné. Je z toho cítit velká pohoda.

    OdpovědětVymazat
  6. Love your sun-floodes room. Great place for being creative!
    Happy days and all my best from Austria
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
  7. Haha! Já to nemůžu veřejně komentovat, jak se mi pracuje se 4 dětma (a bez manžela) doma :)) To mě pobavilo...❤️ Jani, drž se!

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, já bych si přála mít tak uklizeno jak říkáte vy - "trošku". Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, vy necháváte čtyřleté děcko lítat po venku samotné? No, smekám, já své děti samotné pustím maximálně na zahradu...

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, jste moc šikovná. A ta vaše krásná kuchyň (vlastně celý byt), pokaždé ji obdivuji. Chtěla bych se vás zeptat, čím vyplňujete deky? Chtěla jsem použít bavlněné rouno, ale to by se mi deka hodně prodražila. Předem děkuji a přeji krásný den :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten tvůj homeoffice vypadá opravdu suprově :) Já od té doby, co jsem si našla novou práci na jednom pracovním portálu , tak si také dělám doma ten můj home office hezčí, abych se cítila více uklidněná a vyrovnanější. Moc se mi to ale zatím nedaří :(

    OdpovědětVymazat