úterý 12. září 2017

Moddiho čas



Kamarádka Kristýna v autě sáhla do přihrádky, vytáhla cd se slovy, že nastal "Moddiho čas".
Venku zrovna poprchávalo, my jely na nákup do Kauflandu a já toužila po něčem teplém do žaludku.
Takový byl i náš loňský podzim.
Sychravo, hodněkrát hrané Moddiho poslední cd, hlívový guláš s dýní, dýňová polévka....vlastně hodně polívek.
Dnes jsem uvařila zelňačku a popíjím čaj z velkého hrnku.
Deštník ale pořád nenosím. (Popravdě je dost ztrácím...)
Tak podzime, pojď do mě.
Moc tě sice nemusím, ale co kdybychom tomu letos dali šanci.
Já se pokusím nebýt tak umrčená, když bude studeno a upršeno, ty mě necháš ještě chvíli běhat.
Co ty na to?
***
Zpátky u kabelek.
Mám z toho radost.
Už mi chyběly.
V následujících dnech by ještě pár kousků mělo přistát do e-shopu.

4 komentáře:

  1. Jani, nalákal mě hlívový guláš s dýní, můžu poprosit o recept? A taky už pomalu přecházím z letního pití na čajíčky... Jen se ještě nemůžu rozloučit s letní kabelkou od Tebe :-), je fakt skvělá!
    Markéta Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, tady se přiznám, že ho nevařím já, ale kamarádka Kritýna....ale je to vlastně klasický houbový(hlívový)guláš. Dýni tam dáváme hokaido, na kousky, vlastně na zahuštění....

      Vymazat
  2. Jani, tak zrovna včera jsem koukala, že mám ještě pytlík zelí v lednici, takže bude zelňačka.
    Jo také jsem si dneska ráno říkala, že podzim už je tady. Ráno vstávat do tmy a pomalu za tmy se vracet z práce. A ty deště. Bazené na zahradě budeme muset uklidit, letos už se asi nevykoupeme.
    Zbohem léto, zbohem teplo.
    PS tam nahoře: prosím ještě nějaké to babí léto - ještě je tolik práce na zahradě a já po práci ráda sedám na zahradě a pletu. Ještě alespoň 2 víkendy ať je hezky.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, kéž by bylo teplo aspoň ještě měsíc....opravdu nejsem zimní typ:-(((((

      Vymazat