úterý 12. prosince 2017

Zima v Birminghamu




Jsem zpátky doma.
Přijde mi, jako by ten můj výlet trval minimálně týden, ne jen necelé čtyři dny.
Hrozně moc jsem potřebovala vypnout.
Vůbec nic neřešit, nestresovat se, jestli něco stihnu, co všechno uvidím.
Maximálně řešit kolik káviček a čajů s mlíkem se dám.
A to se myslím povedlo na maximum.
Všechny dopravní prostředky, kterými jsme cestovaly, měly zpoždění.
Skoro nic, co jsme naplánovaly, jsme tak úplně nestihly.
Málo jsem fotila, hodně se smála, strašně moc promrzla, vypila příšerně moc whisky a dostala se na večírek jak vystřižený ze sedmdesátých let.
Nic zásadního se vlastně nestalo, ale vnitřně jsem si strašně moc odpočinula.
A to za to asi stojí.
Občas jen tak být.
....
Látky jsem si samozřejně nějaké dovezla.
I když ten největší market, na který jsem se strašně těšila, byl zavřený.
Jak jinak:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat