úterý 3. dubna 2018

Pan Jiroutek



V pátek jsem si udělala výlet do Prahy.
Tam a zpátky do Olomouce - zhruba sedm hodin za volantem.
Ale stálo mi to za to.
Od Evy z Nily jsem si přivezla Pana Jiroutka -jak láskyplně nazývám svou novou/starou komodu.
Opět jsem kvůli ní přeskládala dílnu.
Ale když já ji tak nutně potřebovala.
Na všechny ty zipy, střihy, papíry...
Skříňka je jak jinak než z padesátých let, navržená Jiřím Jiroutkem a prezentovaná na bruselském Expu v roce 1958.
Zasloužila by si samozřejmě víc prostoru, ale toho se mi už v ateliéru nedostává.
Každopádně radost mám z nového kousku velkou.
Tak hezký start nového týdne všem.

3 komentáře:

  1. Jani,
    pana Jiroutka bych si hned pozvala na návštěvu taky !
    A, že mu to u tebe v dílně sluší :-)
    Měj krásné jaro :-)

    OdpovědětVymazat
  2. U teba začínam tieto kúsky z môjho detstva mať rada....

    OdpovědětVymazat