pátek 27. dubna 2018

V pátek večer




Je pátek večer, sedím doma u počítače, upravuji fotky a nahazuji eshop.
Pravda, dost mi pomáhá ta sklenička prosecca s džusem a hromadou ledu.
Jedním okem koukám na televizi - dávají Vůni cibule a já si tak trochu připadám, jako by mi bylo zase těch deset a dívala se na to s tatínkem.
Po celém týdnu jsem hrozně unavená, ale mám za sebou hromadu práce a popravdě jsem na sebe pyšná.
Hodně se toho stihlo, hodně povedlo. A přede mnou jsem spousta fajn věcí.
Nejblíž asi zítřejší holčičí den s Emou, což po dnešním nákupu maskáčů s Kubou potřebuji jako sůl.
A pak samozřejmě prodloužený víkend... i když z části budu pracovat, ale na to se popravdě těším.
Konečně jsem se dostala k už víc než rok plánovaným čelenkám - jsou vychytané a prostě úplně pecka.
Snad je stihnu došít na úterní ekojarmark v Olomouci.
A až se namaluju a nebo případně seženu ochotnou modelku - hned se jimi pochlubím i tu.
Vy si zatím užijte krásné slunečné dny.
(Já jsem nejvíc nadšená z chození v kraťasech a naboso....)
Prostě moje milovaná sezóna právě začíná a hodlám si ji vychutnat dosyta.....

1 komentář:

  1. Jani,z toho příspěvku čiší tolik jarního optimismu!😊taky to miluju.měj se hezky a užívej!

    OdpovědětVymazat